12 November 2010



 Hej!

 Kul att man får fler läsare när man är aktiv och bloggar flera gånger om dagen! Visst, jag kommer ju aldrig komma upp i ett stort antal läsare. Men man ska vara glad för det lilla sägs det. Och det är sant! Mycket roligare att blogga när man ser att det finns människor som kikar in! Kul att ni har hittat hit!

 

Sitter på jobbet idag. Sista dagen jag kan säga det. I alla fall sista gången på Ecolean. På måndag är jag arbetslös... Då blire arbetsförmedlingen och sen ner till Malmö för att köpa tyg. Jenny ska syy! Dock måste jag fixa en kavaj som jag kan förbättra som en av grejerna. Är sjukt sugen på att shoppa med. Måste skriva en lista på vad jag behöver så jag vet vad jag ska leta efter!

 

Nej, nu ska jag fortsätta bekräfta ordrar sen blire frukost och möte! Vi hörs senare idag!
Hoppas ni alla får en fin fredag!

Puss! :)



Kommentarer
Postat av: t

God morgon :)



va gärna med i min dagens blogg som kommer upp kl 12 :) Vinnare dras imorgon :)



Kramar söt!

2010-11-12 @ 09:24:18
URL: http://teresevardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0