11 November 2010



God morgon!

Fan vad denna vecka har gått fort! Imorgon är sista dagen på jobbet. Blandade känslor faktiskt. Går med tunga steg för att jag nu hamnar i det där hopplösa träsket med att vara arbetslös. Lätta steg för att jag äntligen får sova ut några dagar. Fast de där lätte stegen varar bara som sagt i några dagar innan man glider till de tunga stegen. Där man är utvilad, uttråkad och bara vill ha något att göra.



När jag skrivit klart här så ska jag ringa ett dagis och anmäla mig som vikarie, bara så jag har något att göra när jag inte vill vara ledig längre. Men några dagar ska det vara skönt att vara ledig. Få sova ut, hitta på lite bus med mamma och bara chilla. Men sen vill jag tillbaks till verkligheten.



Gillade ni min Zumba igår? Haha, aa det blev lite fel här och var men vi ska inte döma mig. HAde bara gjort den cirka tre gånger innan minus då jag gjorde den.. Haha, aa jag är ganska snabb på att göra danserna. Tog mig en kvart - tio minuter som jag nämnde i videon. Och den andra tog väl lika lång tid. Tar lite längre tid att få dom att sätta sig dock. Men de ska nog gå det med. Har till tisdag på mig så de är ingen brådska direkt.


 Sitter på jobbet idag med. Näst sista dagen. Fan.. Jag har itne så mycket att göra heller. Kontoret är tomt och jag sitter här själv. Ensamt. Nej, nu ska jag ringa dagis och sen göra något vettigt.


Hoppas ni får en fin torsdag! Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0