10 november 2010



Hejhej!


 Allt bra? Själv är det bättre, trött och sliten fortfarande men inte speciellt illamående vilket är skönt! Låg och halvsov hela eftermiddagen/kvällen i soffan. Kollade två filmer , Dear John med mamma och Hot Shots med Kennsan.

  Jag och Kenny gick och la oss och vid åtta och somnade kanske vid nio. Fett skönt att få sova ut! Sov nio timmar inatt = jag är på jobet idag! I och med att detta är sista veckan och att jag bara får en halv lön i december orkade jag inte stanna hemma och förlora en massa pengar, så jag sitter här på jobbet och har skickat iväg en sisådär 30-35 inköpsordrar idag! Så nu har jag paus fram tills lunch! Haha! För de tog ett tag kan jag lova!


 Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Ska i alla fall påbörja en ny dans till Zumban och kanske åka hem till baby om han inte är sjuk. Han har varit hemma två dagar i rad nu stackarn! :(


Aja, vi hörs sen. Skulle bara infomera om att jag levde ! ;)
Ha en bra dag! Puss!





Kommentarer
Postat av: Linda

Hej vad fin blogg, vill du tjäna pengar på bloggen?? Registrera dig på frossle, den hittar du lite längre ner bland mina inlägg! Det fungerar och jag hjälper gärna dig om du inte förstår hur du ska till väga... Ha en fin dag.

2010-11-10 @ 11:53:13
URL: http://lindadajaku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0