1 November 2010


Nu var det November, klockan är tillbakavriden till vintertid och kvällarna blir mörkare. Vi kan ju säga att hösten har kommit på allvar nu och väntar på att vinter ska tåga in. 

  Hej på er!

Har haft lite bloggpaus i helgen, har haft världens mysigaste helg med världens bästa pojkvän! Lämnade mina föräldrar på tåget till Stockholm i fredags och därefter blev det jobb innan jag åkte in till stan för att klippa mig hos Olivia på Larsson & Lange. Riktigt lyxig salong och i de stolarna man sitter när man tvättar håret hade massage i sig. Bad Olivia tvätta håret länge och låg och slappnade av medan man fick håret rent och fint! Sen klippte hon det som var mest slitet, ska sätta i löshåret denna helgen så vi skulle göra de fint! Nu är de riktigt fint och lent! Hihi!

 Från Helsingborg körde jag sedan och hämtade min pojkvän, beställde pizza till oss, Jessica  & Anton och därefter blev det film. Kenny envisades med att se Sällskapsresan för att han aldrig hade sett den. Jag däckade efter halva och Kenny insåg att filmen visst inte var så bra som han har förväntat sig.. Haha!

 I Lördags lämnade jag Kenny hos honom så han kunde träna medans jag, Jessica och hennes kompis åkte till Landskrona. Först hade jag min lektion med barnen som gick super, vi blev klara med dansen och jag lärde dom att ta ut rörelserna och överdriva så att det ser bra ut på scen. De förstod vad jag menade och var jättesöta när de dansade för kung och fosterland med ett stort leende på läpparna. Ååh, vill inte att terminen ska ta slut. Jag trivs så jäkla bra och har riktigt roligt varje gång!
  Efter Funkykidz var det dags för ett prova-på-pass Zumba för de som icke är medlemmar på Fysiken. Där var väl runt 15 pers och hade ett pass med mig. Fick jättebra respons och de var jättenöjda och skulle komma även på tisdagen. Skönt

  Hämtade Kennsan sen och det blev en mysig lördag med en massa facebook-spel nördande, laga god mat och kränga godis. Myspys på hög nivå!


Igår, körde jag hem Kennsan igen så jag kunde åka till stallet. Matilda skulle dit och henne hade jag inte träffat på två år så de var riktigt roligt! Så vi bestämde att vi skulle rida nästa helg med! :) Hämtade min fina pojkvän igen, käkade och mös framför tvn med kladdkaka som min syster bakat! Vid halv tio fck jag köra till Lund för att hämta mamma och pappa som kom med tåget från Stockholm! De hade haft en bra helg verkade det som!

 
Och nu ska jag fortsätta jobba fast jag hellre hade legat hemma och sovit, mitt huvud dunkar och jag är förkyld.. Blää.. :(

 

  Ha en bra dag! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0