Lite experthjälp tack!



Med studentklänningen! Det är så att det finns en chans att den klänningen jag bestämt mig för inte kommer alls till Sverige och den finns inte på deras hemsida, och därför har jag nu hittat en annan som jag kanske ska ha som reserv. Men först får ni en bild på den jag först bestämt mig för!



Denna skulle ju komma i vitt, vilket verkar lite segt..
Men sen funderar jag på att ha den i den här färgen istället om den inte kommer i vitt.
Men då finns risken att den inte finns kvar i min storlek.

Då kanske det kan bli den här.
För man behöver väl inte vara vit?



Denna är från Lipsy.
Där är ju lite vitt i den endå?

Hade jag varit rik hade jag däremot haft den här..



eller den här..



Denna hade varit drömmen att ha.
Den är gorgeous. Så jävla fin!
Dock vill inte mamma lägga 1595 kronor på en studentklänning...
Men åh, som jag vill ha den.

De två sista från Acne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0