Jag suger fan på att blogga!

 

 Förlåt!

  Sitter just nu i bibliotket i skolan , Madde tvingar mig att vänta tills hon slutar (typ om knappt en timme). Har inget individuella val idag men Madde har jag så blir tvungen att vänta på henne. Vi hade bestämt att vi skulle äta och sånt innan föreställningen så fast jag hade hunnit hem om så fick jag inte. Typiskt! 

  Ikväll ska jag, Madde & Elin ha vår projektarbetsföreställning. Vi har under nio söndagar jobbat med åtta vuxna som har fått lära sig tre olika koreografier och idag så ska de visa upp dom! Det är lite nervöst för att se hur många som kommer och om jag kan komma ihåg vår egen dans. Har lite svårt för det! Haha! Genrepet är iallafall vid sex och drygt en timme senare drar vår show igång! Det ska bli skoj!!

  Nej, jag får väl sitta här och roa mig ett tag till. Jävla Madde ;) .

  Och vet ni? MIN STUDENTKLÄNNING KOM UT I BUTIK IDAG!!! Den hänger just nu där hemma, mamma var och köpte den till mig! Tack mamma!!! :* . Ni ska få se bild senare hur den ser ut på, men ååh. Så fin den är!

  Nu ska jag roa mig med ltie facebook och skriva mitt manus till ikväll! Wish us goodluck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0