Jag HATAR Skånetrafiken



Hata är ett starkt ord, men idag så verkligen hatar jag Skånetrafiken och deras jävla pågatåg! Först när jag skulle till skolan så har det blivit något spårfel i Billeberga, så tåget kan inte köra dit och tåget från Helsingborg har fastnat där.. Så tåget vände och gick istället tillbaks till Kävlinge där jag fick hoppa av och ta tåget mot Helsingborg.
En halvtimme senare var jag framme i Helsingborg, dock inte försenad till skolan eftersom jag började halv nio!

Men vet ni vad? Då kommer jag till skolan, smått irriterad, jo då är första lektionen inställd, och istället började jag inte förrän tio i tio med en danslektion som jag fick sitta ner på, på grund av knät som är blå/lila och svullet..

När jag sen ska hem så går jag fem minuter tidigare för att hinna med halv fyra tåget, kommer ner fem minuter innan det ska gå, jo vet ni vad? Då är tågfan inställt på grund av fordonsfel. Så jävla typiskt. Rena otursdagen!

Nu ska jag sova, och hoppas på mer tur imorgon. Håll tummarna för mig. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0