Idag var jag på Ullared


Med Emma, Madde, Jessica, Alice, Amanda och J. Trevligt trelivgt med en massa fynd! Tänkte att jag skulle bjuda på bilder på mina fynd! Snällt va? :D



1. För kinkynights .. 8)
2. Jeansklänning, som jag dock ska sy upp och in lite :)



Fett snygga skor!
Letat efter höga Gladiatorsandaler sjukt länge!
Finally! (nej, dom ska inte stå ut sådär i sidorna men måste göra fler hål
för smala vader.. )



1. Feta träningskläder till dansen, cool tröja och feta (lila) mjukisbyxor.
Färgen här ger dock ingen rättvisa ;( .
2. Jeansleggings med nitar på sidorna !



1. För stort linne, som kommer användas i sommar som klänning.
2. Detaljerna på axlarna :)



1. Två skärp , ett med nitar och ett i zebra-randigt :P
2. Klämmor, tottar i massor och örhängen :)



1. Örhängena i närbild !
2. Hårinpackning, kokosolja (till Costa), lösfransar, två mascaror, solpuder, nagellack och värmeskyddande!



Hehehehe! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0