Födelsedag!



Vet ni? Jag blir gammal idag, hela 19 år! Det känns kul när man får en massa gratulationer av en massa söta vänner! Eller när det kommer några små söta sms precis vid tolvslaget!

Väcktes vid nio i morse av att min familj, inklusive Nelly, kom in och sjöng för mig! Bästa presenten fick jag och min syster och bror! Blev sjukt glad och fick små tårar i ögonen! Haha!



En väska! Haha, jag har valt ut den själv ;)
Har problem med mina axlar och klarar inte av att bära en
väska på axeln så det fick bli en sån man bär på armen! :D



Jag får mitt pass betalt! :)



Jag ska gå på bio med mamma! :)



Nya hörlurar till min telefon eftersom de gamla gått sönder får
ett bra tag sen! Haha!



En stor ring! Dock fick jag den
två dagar i förskott för jag hade den på utgången i fredags!


Och nu, det jag fick av min syster och bror.
Jag måste säga tack för att jag har en så vaksam och uppmärksam syster!!



underbart snygga!
Jénny <3 Shoes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0