9/3 -10


Hejhej!

Tänkte blogga en snabbis innan jag ska duscha och ta bussen hem till Kenny för en mysig kväll!

Dagen har varit väääääääldigt flummig! Andra lektionen var jag, Madde & Emma själva i klassrummet då alla andra var i en datorsal och vi diskuterade.. Snoppar och pungkulor! Hahaha, sjuka grejer som kom upp där ja!
Lunch sen , där vi först åt lite. Sedan skulle Emma träffa sin pojkvän så jag och Maddiz följde med i bilen för att kika lite på honom, haha! Tyckte synd om honom när Madde pekade och han bara tittade på oss och fick vinka lite.. Haha!

Efter lunchen var det danslektion, som också utbröt i ite skrattattacker, som typ "vad du dansar lökigt idag *****", "Men Jimmy, VAD gör du?" , "JIMMY TA NER HÄNDERNA". Hahah, stackaren fick ta åt sig mycket skrattanfall från oss. Men han blev inte så ledsen tror jag, mest lite generad 8) .

Andra danslektionen var jag fett död på, gjorde fel hela tiden och kunde varken snurra eller komma ihåg visa steg. Kunde inte heller hålla balansen och trillade i golvet.. Hahah, nästan två gånger! Inte lätt. Så ja, en del skrattande från min sida! Dock har jag sträckt ryggen.. :(

Nej, duschen nu. Sen älskliiing! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0