8/3 -10



God kväll!

Nu tar jag mig lite tid att blogga efter att ha spenderat de senaste en och en halvtimmarna med att skriva på en rapport. Duktigt av mig!

En glädjande nyhet har jag: Tandställningen åker av den 25e Maj, två dagar innan balen! Min tandläkare lyssnade äntligen på mig och gjorde precis som jag ville! Lovely! Missar dock sista repen inför föreställningen dagen efter, men äh. Förhoppningsvis kan jag danserna tillräckligt bra endå så jag slipper göra bort mig på föreställninarna!

Skolan idag, och jag var med på dansen för första gången på en vecka sen jag skadade knät. Det var underbart men fy helvete vad trött jag var! Helt slut efter den andra danslektionen!

Nu blir det chill och snart duschen. Och så ska jag tjocka mig lite till på cheesecaken som blev över efter min födelsedag igår. Mums!!

Ha en fin kväll! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0