51 frågor när du har tråkigt!



1. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Aa, av min Bebi!
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Emma, Madde, Jessica och Alice
3. Hur lång är du? 1,68
4. Vad väger du? typ, 52-53 -pendlar lite upp och ner ..
5. Vilken är den senaste filmen du sett? Avatar
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen. "Hihi, kom <3" - av  min Bebi.
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Skicka sms
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta!
9. När såg du senast din mamma? Nu :)
10. Icke godkänt i något ämne? Nope!
11. Mvg i något? I dans :D :D :D
12. När vaknade du idag? Halv åtta väckte mamma mig.
13. Vilken är din favoritplats? Hemma hos Kenny!
14. Vilken plats föredrar du minst? En mörk gränd mitt i natten ;)
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis tillsammans med min Bebi i antingen Gbg eller Sthlm
17. Vad sover du i? Tröja och trosor eller shorts
18. Hur många kuddar har du i sängen? sex stycken 8)
19. Var har du bott/bor? Helsingborg, Landskrona, Teckomatorp :P
20. Tycker du om kinamat? Love it, speciellt - kycklingspett med ris och jordnötssås <3
21. Tycker du om kaffe? Men mycket mjölk ja.
22. Vad dricker du helst till frukost? Mjölk eller Juice
23. Kan du spela poker? Ja, men jag är inte så jäkla bra 8)
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Hm, nej?
25. Vill du ha barn? Jag tror det, men inte nu !
26. Kan du några andra språk än svenska? engelska :p
27. Har du någonsin åkt ambulans? Nej :P
28. Föredrar du havet eller en bassäng? bassäng :)
29. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder & skor
30. Är du cool? Svincool!
31. Kan du rulla med tungan? Tror det?
32. Vem är den roligaste människan du känner? Madde är jävligt rolig :P
33. Vad har du för ringsignal? Någon Samsunglåt ..
34. Har du kvart något klädesplag sen du var liten? Japp, mamma har sparat!
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? saft
36. Kan du byta olja på bilen? Ja, om jag får hjälp tror jag :)
37. Vilken var den senaste boken du läste? Förnuft och känsla - Jane Austen (till svenskan)
38. Har du haft sex under de senaste två månaderna? HAHAH, nej ;)
39. Dansar du i bilen? Ja, alltid!
40. När var du i kyrkan senast? Konfirmationen?
41. Hur många hål har du i örat ? Två i varje öra
42. Har du någon piercing? naveln, vill ha i tungan :)
43. Har du någon tatuering? Inte än, men snart :)
44. Gillar du någon just nu? Inte gillar, älskar min bebi :D
45. Har du provat droger? nej!
46. Provat röka eller snusa? röka
47. Har du pojkvän/flickvän? JA-A
48. Vad är ditt mobil nummer ? Vilket av dom?
49. Vad ska du göra ikväll? Jag bara sitter här och chillar typ..
50. Har du några syskon? Japp, två :)
51. Hur mycket pengar har du på din mobil? ca 179 kronor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0