29/3 -10


 Cha cha!

 
Just nu sitter jag hemma hos min faster och vi håller på med min balklänning! Just nu har jag paus eftersom Gunnel måste sy emellan och jag som står modell får paus då.. Haha!  Vi håller just nu på med överdelen, innan var den förstor och nu var den lite för tajt över brösten så nu fick hon sy ut den lite. Stackare!

  Kjolen ligger bredvid mig och ser ut som en dröm! Så jäkla fin!! Längtar tills jag ska få prova den! Ska försöka ta bilder så nu kan få lite sneakpeaks!

  Jag lär vara fast här i några timmar, men senare idag så ska jag hämta min bebi och sen min mamma och syster som kommer hem från Stockholm idag!

  Ikväll ska jag, Kenny och Peder åka till Helsingborg. Hem till Vevve som har lite fest, hoppas på trevligt folk! :)

  Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0