28/3 -10



God kväll!

Tur att man inte är storbloggare för jag är ju sämst på att uppdatera. Knappt några läsare kvar (konstigt när jag inte bloggat) och ingen som vet vad jag gör om dagarna. Stackars er!

Jag tänker inte ta igen så mycket mer än om helgen, men det är väl okej hoppas jag?

Vi börjar då i ordning och tar alltså fredagen först! På dagen var det skola, och det var inte allt för mycket som blev gjort där. Efter skolan körde jag mamma och jessica till Lund där de skulle ta tåget upp till Stockholm! När de satt på tåget körde jag och pappa till Nova Lund, och så snäll och bortskämd som jag är så fick jag nya kläder till kvällen! Fick även mitt comviq påfyllt med 200 kronor! Soft! Vi käkade även där och på menyn för dagen stod det kycklingspett med ris och jordnötssås - och det satt verkligen inte fel!!

Väl hemma blev det en snabbdusch - hade 45 minuter på mig innan jag skulle ta tåget till Helsingborg för lite förfest hemma hos Vevve! Där blev det sminking och fyllespel - jag och vevve förlorade stort mot varandra!

Såhär cool var jag :



Blommig kjol, HM
Tunna strumpbyxor med hjärtmönster, Lindex
En svart topp till det, var faktiskt väldigt fint - och coolt som fan ;) Haha

Vid halv elva drog vi senare till The Tivoli för att ta stämpel och sedan till Tapaz för att dra två shottar! Tillbaka inne på Tivoli sen och jag och Madde ägde strippstången! Så det ska va! Hah!

Vi var väl hemma igen runt tre, då blev det lite fyllekäk med chips och en smoothie för min del! God blandning sådär på kvällskvisten ;) . Kom väl i säng vid fyra och sen vaknade vi vid halv tio. Inte okej!


Då fortsätter vi med lördagen! Var hemma från Vevve vid två, och då blev det en massa chill vilket inte var helt fel! Drog hem till my love vid typ halv fem och då överraskade bebi mig med att han köpt tio röda rosor till mig! Tyckte att det var sjukt gulligt och jag blev helt lycklig! Det blev en mysig lördagskväll hos min bebi med god mat och film-tittande! Dock somnade jag efter halva filmen, Avatar, och låg och sussade i Kennys famn. Inte helt fel det dock!

Idag, söndag, så spenderades lite mer än halva dagen hemma hos Kenny! Kollade klart på Avatar från där jag somnade. Ååh, filmen är så bra!! Låg typ helt fokuserad och tyst genom hela filmen och Kenny försökte prata med mig och fick typ "mm" till svar. Stackare!
Var hemma runt tre och efter de har jag inte gjort så mycket nytta!


Imorgon blir det provning av balklänning! Kommer nog en sneakpeak på den då kan jag tro!! ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

2010-03-29 @ 12:14:15
URL: http://emgustafsson.blogg.r
Postat av: Emma

fail på den första kommentaren 8) ANYWAYS; ADÖLSDLJGGS!!!!!!!!! är helt galen i allt de blommiga just nu.... Önskar jag hade råd att köpa..... SÅ JÄVLA FINT!!! :D haha, men ja, du verkar ju haft en bra helg :)

2010-03-29 @ 12:15:15
URL: http://emgustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0