2 Mars 2010


Ikväll blir det myskväll hemma hos min älskling och ska mysa en massa ! Just nu så är det projekt gömma Tilda för Kenny, hon har gömt sig under mina ben! Söt hon är!



Dagens pinsammaste: Jag skulle gå upp för trappan i skolan (stentrappa) och så går jag i mina förstora gummistövlar och med tankarna på andra håll vilket leder till att jag snubblar och ramlar, och slår i mitt knä (med gammal skada) rätt på knäskålen.. Iofs så var det väl inte så pinsam, några tjejer skrattade åt mig men det är sånt som händer och jag bjöd på det. Haha! Men dagens mindre roliga var att jag har svinont i mitt knä och kan knappt röra mig och går som en handikappad jävel.. Lite svullet är det också och det ser ut som om min knäskål lagt sig lite fel.. Aj aj aj..



Nu tycker jag min älskling ska komma tillbaka och pussa på mig <3





Kommentarer
Postat av: <3

& det gjorde jag, världens mysigaste kväll!

I LOVE YOU (L)

2010-03-03 @ 21:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0