17/3- 10


Hej och förlåt!

Men nu får ni en update av mig ! Äntligen eller hur?

Om vi börjar med torsdag och fredag förra veckan så spenderade jag dom dagarna tillsammans med min baby med en massa myspys! Love you!

Lördagen tog jag bilen ner till Lund och mötte upp Emma, Sofie, Pernilla & Johanna för lite mys på stan och titta på Olas söta kör som sjöng så fint för oss ! Spenderade sedan x antal timmar på Burger King i väntar på Baloo som skulle ta sig till Lund!
När hon kom begav vi oss (minus Johanna och Pernilla) till min bil och åkte hem till mig där det blev mat och lite mys innan Melodifestivalen drog igång . Besvikna vänner men glad Jénny! Hahah! Anna vann ju och jag var glad. Ola fick inga tittarröster och besvikna töser.. Haha!

Söndagen bestod av dans och mys hemma hos Maddisen! Hjälpte henne med lite körkortsteori och åt god mat! Jénny <3 thaimat!

Måndagen blev det älsklingen och Musik Direkt. Anton och hans band, Bulletin, skulle vara med i Musik Direkt som är en tävling i musik. En ganska så stor tävling också. Kenny var med och tittade och vi hade det mycket mysigt! Min broder var riktigt duktig men tråkigt nog gick de inte vidare..

Igår (tisdag) var det först skolan och sen åkte jag med Madde hem för att jag skulle hjälpa henne att färga hennes hår! Det blev mycket bra!

Haha, och detta blev en väldigt snabb update för jag måste upp och duscha och fixa lite innan jag ska hem till my love. Höres sen och ja, jag ska bli bättre på att blogga! Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0