Midsommar!



Det är sommar, ingen skola, inga måsten. Jag kanske till och med har tid för att starta upp min blogg igen? Skulle det vara något?

Det är midsommar idag, lite molnigt dock men jag tror att det blir ganska varmt idag endå! Jag sitter här i handduk nu, har precis duschat och ska snart fixa mig lite. Vid två ska jag ta bussen hem till Kenny där midsommar spenderas i år! Blir förhoppningsvis med krans i håret och dans runt midsommarstången , har inte gjort det på typ 10 år så jag ser verkligen fram emot det!



Såhär ser jag då ut idag, inget märkvärdigt direkt.



Mina nya älsklingar, wayfarers från Rayban är såklart med! :D

Kommentarer
Postat av: kennsa

wie :D <3

2010-06-25 @ 14:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0