Förlåt!


  Jag som skulle bli mer aktiv bloggade inte igår. Men vet ni varför? Jo, min laptop har gått sönder. Eller, batteriet har gått sönder.. Pappa har beställt ett nytt till mig (sviniga priser på nya batterier säger jag bara!) så mon dator fungerar väl om typ en vecka kanske. Jobbigt... Saknar ju den !

  Just nu sitter jag vid pappas dator, där batteriet också gått sönder men den fungerar dock fortfarande. Tur är väl det! Sitter och slötittar på tv:n och uppdaterar mig om vad som har hänt på fb. Inget liv alltså!

  Gårdagen var bra! På eftermiddagen åkte vi i familjen upp till Torekov (ovanför Båstad) för att fira min kusin mathilda som fyllde 8! Vi var uppe i deras husvagn då dom campar där! Tog årets första dopp i havet på svenskt vatten!
  När jag var hemma så var det byta om snabbt och sen bege sig till svalöv för att träna på gymmet med kenny! När vi sen var starka och trötta åkte vi hem till mig för myskväll! Gillas!

 Dock så var det inte lika kul imorse när Kenny skulle upp vid halv sju för att at bussen klockan sju! Kan lova att jag var trött, hahä! Jag låg kvar i sängen och sussade ett tag till men gick upp vid nio då min rygg nästan dödade mig... Har så sjukt ont idag.. Vet inte om det är sängen eller vad det är. Mamma trodde jag tränade för hårt... Haha!

  Snart ska jag ut och lägga mig i solen, kanske ska jag in till Helsingborg senare idag för att träffa Maddisen

  

  Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0