Cha cha bloggen!



Idag har det varit en chill dag, vilket varit riktigt skönt faktiskt! Började med att jag vaknade tidigt för att Kenny skulle upp och jobba, dock lyckades jag somna om i typ en och en halv timme. Vaknade sen halv nio med en inte allt för rolig rygg. Ont som f-a-n.. Fick ha mammas typ "rygg-värmare" ett tag och var sen ute och gick en runda så blev det lite bättre iaf. Den är dock inte helt ok än.. Jävla säng..

Har även hunnit en runda inom banken idag för att kolla upp vart fan mina stipendie-pengar tagit vägen.. Efter lite snack med ekonomiansvarig på Nic så hittade vi felet och mina pengar dyker nog upp imorgon! Skönt, det är liksom endå 500 kronor det handlar om..

Somnade ute i solen en timme sen, har också hunnit med en promenad till och suttit vid datorn, sökt lite jobb och sånt.


Just nu sitter jag hemma hos Kenny, cyklade hit idag duktig som jag är! Dock så var det riktigt jobbigt för jag har grym träningsvärk! Ikväll blir det mys till någon film tror jag, vi har fixat fyra filmer nu så vi får se vilken det blir. Jag och Kenny vill dock inte riktigt se samma film idag.. Jag vill se Farsan och Kenny vill se Snabba Cash! Det lutar nog åt Snabba Cash. Haha.

Nu ska jag inte blogga mer idag, så ha det bra ! Puss!







bild från studenten på mig och min finis!

Kommentarer
Postat av: bebi

jag älskar dig mest bebiiii <3<3<3

2010-06-30 @ 20:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0