20100629

Hej!

Idag blev det häng i Lund med Emma och även Sofie som kom lite senare! Jag och Emma gick först lite i stan, emma klagade över värmen men den klanten hade tagit på sig långa byxor och en jacka (plus en långärmad i väskan) så vi gick och spanade inte lite fina sommarkläder men köpte inget.
Därefter tog vi bussen ut till Nova Lund för att fortsätta vår shopping! Emma handlade en massa och vi käkade lite, och därefter dock även SuffPuff upp! Blev lite mer shopping för dom två damerna, själv köpte man ingenting. Hittade en sjuuuuuukt underbart fin klänning på Topshop men hade inte med mig pengarna som krävdes så det blev tyvärr inget klipp. Ska nog köpa den lite senare, för det var verkligen den perfekta långklänningen som jag letat efter. I'm in looooove!
Kom nästan precis hem till Kenny efter att ha kört ett hårt "Total Body/Body pump" pass. Jag kan garantera att mina ben är som gelé och armarna är helt slut! Nu ska vi snart äta lite och därefter hem till mig för att duscha och sen myspysa med gottis och chips & dippa! Lovely!
Jag har några bilder från idag, men de kommer nog upp imorgon bitti. Som sagt så är min dator sönder och kommer nog inte ha tillgång/orka sitta vid pappas dator.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0