Liseberg igår!



Igår tillbringades hela dagen med min älskling på Liseberg! Vi tog tåget hemifrån sju och var framme kvart över tio. För att verka duktiga så gick vi bort till Liseberg efter lite velande om väg så hittade vi! Sjukt mycket folk! Kom in efter mycket köande och inledde dagen med Kanonen. Tog den och Balder först för att slippa de långa köerna som brukar vara mitt på dagen!

Blev en del åkandes, blöta och en massa pussar vilket gillades! Mot kvällen (typ fem) så vare så sjukt långa köer till karusellerna så vi beslöt oss för att ge upp åkandet och strosade runt inne på området istället. Spelade bort lite pengar, Kenny lyckades vinna två gossedjur till mig vilket gjorde mig överlycklig! Jag spelade även på Kramhjulet och vann en jättesöt Koala tack vare att Kenny valde rätt nummer! 19 är vårt nummer ;)

Kennys humör sjönk dock på kvällen, då han jättegärna ville vinna en stjärnvinst i form av 2 kilo choklad men aldrig vann något. Efter att ha satsat sina sista pengar kunde jag däremot berätta för honom att hans nummer äntligen vunnit! Leendet blev stort och humöret blev glatt igen vilket var tur!

Tack Älskling för en underbar dag! Bästa dagen på länge! <3











Det var inte det lättaste att pussas i Balder! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0