3/7 -10



  Hej på er!

  Nu har jag tagit mig lite tid till att blogga, har haft fullt upp idag! Snart ska jag bege mig hem till Maddisen där vi ska festa lite med klassen och några utomstående, haha! Sen sover jag hos Madde och myser lite med henne imorgon!

  Idag har jag mest tagit det lugnt tillsammans med Kenny. Dock så var vi och tränade i värmen vilket var jobbigt och svettigt. Man blir snabbt trött i värmen. Efter gymmet kändes det skönt att slänga sig i hans pool och sen ligga och steka lite i solen på luftmadrasser i poolen. Najs!

Kom hem för ett tag sen och då lekte jag kock - det var jag som stod för maten idag! Det blev pizza med kyckling, banan, ananas och curry. Svingott blev det!

 

  Och angående förra inlägget så är det en dundersnygg långklänning jag köpt. Har dock inte fått bild på den men det kommer nog upp imorgon, då jag har den på mig nu ! :)

 

  Nu ska jag gitta, ha de bra! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0