2/7 -10


 Hejhej!

  Denna dagen har varit väldigt mysigt. Dock med en jäkla massa magont.. Vaknade upp hemma hos Vevve tillsammans med Madde där vi chillade lite innan jag var tvungen att bege mig till tåget till Malmö för att göra ett besök hos tandläkaren!

 Tandläkarbesöket gick bra, och nu slipper jag plastskenan i alla fall 8 timmar om dygnet vilket är najs! Därefter mötte jag upp Kenny i Malmö och vi tog bussen ut till Ribban för att sola lite! Doppade fötterna, men det blev inget bad för varken mig eller Kenny!

  Därefter begav vi oss till Lund för att köpa en grej till mig, lite godis och sen tog vi tåget hem. Just nu är jag hemma själv men om en timme kommer Kenny hit för att mysa med mig!!! :D

 



finaste pojkvännen <3

lite utsikt...



my loooove! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0