18/7 -10



Hej på er!

Hoppas allt är bra med er! Med mig är det bra, men jag är lite sliten fast jag sovit asmycket de senaste nätterna.. Jag har inte riktigt uppdaterat om vad som hänt sen i onsdags när jag och älskling var på liseberg, så jag får väl göra det!

i torsdags var jag en stund med Kenny och vi tränade tillsammans. Därefter blev det att fixa mig fin för en Lill-lördag på Club Thursday @ Swea! Förfest hos Vevve och därefter in till Swea för att shotta och dansa röven av oss! Vid halv tre kom Emmas mamma och hämtade oss och körde mig och Madde hem till Madde där vi typ slocknade direkt när vi la oss i sängen , haha! Var hemma sen igen på fredagen och på kvällen blev det Landskronakarnevalen med Kenny!

Det var mysigt och vi köpte nästan likadana armband och är nu ännu sötare än vanligt , haha! Vid halv tolv tog vi bussen hem till Kenny för att mysa lite och nanna!
På lördagen blev det en låååång sovmorgon! Vi vaknade inte förrän halv ett vilket var underbart skönt! Vi chillade bara på dagen och sen vid fyra åkte jag hem för att Kenny skulle iväg :( .

Så kvällen igår spenderades lugnt hemma tillsammans med min syster. Vi var ute och gick, åt godis, kolla tv och spela spel. Mysigt värre!


Idag har jag inte gjort så mycket, varit ute och gått en runda med mamma men mest suttit vid datorn.. Haha.. Sökt sju jobb har jag faktiskt gjort, duktig som jag är! Det tråkigaste är när de ber om bilder. De enda bra jag har är jag antingen full på eller har dricka i handen... Hahah! Inte lätt det där. Så imorgon får jag väl fixa mig och ta några fina foto som de kan få..

Om drygt en timme ska jag köra iväg till stallet med en snabb vända inom Eslöv först för att hämta Stina som jag ska rida med idag! Kommer väl hem sent ikväll, men det är det värt för det är så himla mysigt att vara tillbaka i stallet igen! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0