1/7 -10



  Hej!

 Nu ska jag snart bege mig in till Helsingborg (igen) för lite förfest hos Vevve med mina fina vänner och därefter SWEA, där vi kommer in gratis med våra gamla studentpass! Inte fel alls nä! Är ganska taggad faktiskt då jag inte festat på ett tag!

  Men innan jag sticker dit tänkte jag berätta lite om min dag. Började med att vakna upp vid åtta hemma hos min Kenny för att cykla hem timmen senare för att vid tio ta tåget in till Helsingborg med min älskling för att spendera dagen på Väla! Jag köpte inget mer än mat och glass men Kenny handlade desto mer! :D . Väldigt mysigt! 

  Var hemma igen vid fyra och då blev det till att fixa mig för att nu vara redo för en galen utekväll! Ikväll ska det bli bananaas! :D Så nu är jag fixad och klar och bytat kläder. Jag gick från dagens väla-outfit....





till.......






tillsammans med.....




mina snyggingar!


Och såhär ser JAG ut ..




ingen bra bild men ja... HAHA!



Imorgon blir det fullt upp igen! Heldag med min fina pojkvän! <3


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ha det störtkul ikväll och Du är en reeedig pudding! ;);)<3

2010-07-01 @ 21:32:39
URL: http://soofajj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0