Lördag plus Söndag



Får ta lite uppdatering här innan jag ska sova, eller sova och sova.. Ska först ringa och säga godnatt till min älskade pojkvän ! Hatar att sova utan honom ...

Om vi börjar med lördag. Vaknade vid tio efter att ha kommit hem vid halv tre. Inte okej, jag var sjukt trött och ja såg allmänt pigg och glad ut. Nej. Bussen vid elva ner till knutan för att ta tåget till Lund! I Teckomatorp hoppade Baby på och i Lund mötte vi först upp Sofie och sedan Baloo! Blev lite mat, kolla på Team Ola. Lite mys och tio små frusna fötter!

Efter några timmar i Lund så åkte jag och Kenny hem till mig en snabbis, he he.. Jag duschade och fixade mig innan vi tog nästa buss till Svalöv för att åka hem till honom! Blev god mat och en massa mys vilket var helt underbart . Chips, dippa, tända ljus och världens bästa. Det kan inte bli bättre! Somnade sedan gott i älsklingens famn, helt slutkörd efter fullspäckad dag, haha! Mysigt var det , jag önskar att alla visste och fick känna på hur det är att somna i famnen på  den man älskar mest!

Vaknade ganska tidigt imorse, men somnade om efter ett tag  och vaknade upp vid tio. Blev lite mys och frukost innan jag vart tvungen att gå ut till mamma och pappa som väntade i bilen för att köra till Helsingborg och hålla i danslektioner!

Kom hem vid fyra och efter det har jag spenderat med att läsa en svenskabok, Förnuft och känsla. Den ska vara utläst till imorgon eller på tisdag. Jag är halvvägs..

Nej, nu ska jag avsluta här. Borsta tänderna och ringa Älskling! Sov gott allihopa! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0