Jag har tråkigt..


Fyra frågor om förhållanden
Är du singel? Nej!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nja, det tror jag inte..
Hur många har du varit kär i? Några, men bara riktigt kär i en!
Är du kär just nu? Ja, om jag är! <3

Tio frågor om dig själv
Namn? Jénny
När fyller du år? 7e Mars
Några piercingar? Öronen & i naveln.
Vad har du på dig just nu? Tjocktröja & mjukisbyxor. Vi har så jäkla kallt här hemma!
Vilken årstid är bäst? Svårt, alla är bra i sig. Men antingen våren eller sommaren!
Hur ser den perfekta dagen ut för dig? Kort dag i skolan med bara dans, sen hem och träffa min älskling
och efter det pardey eller mys hemma med baby :)
Vad tycker du mest om hos dig själv? Utseendet? Ögonen eller håret. Personligheten? Min ironi och sinne för humor ;) .
Vad är du bra på? Sova och lata mig!
Vem älskar du mest på denna jorden? Älskling <3
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Verkligen inte , hatar att sova själv :(

10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? Jadu, det vet jag inte .
Vem är den roligaste av dina vänner? Alla är roliga på sitt sätt!
Vem är snyggast av dina vänner? Taskigt att säga något sånt? Alla är snygga på sitt sätt. Alla människor
är snygga, för snyggheten sitter i beundrarens ögon.
Vem är mest partyprisse? Emma! Utan tvekan !
Vem av dina vänner är mest "evil"? Haha, vi är ganska elaka tillsammans men inte på ett dumt sätt och det är väl jag, emma och Madde. Vi kan väl komma med några dumma kommentarer här och var 8) .
Bra kontakt med båda dina föräldrar? Vad har detta med vänner att göra? Ja, det har jag.
Farligast i din familj? Jag, självklart ;)
Ser roligast ut i din familj? Jag!
Coolast? Anton :D
Mest gemensamt med? Jessica? Två tonårstjejer, vi borde gå igenom samma saker ..


10 frågor om idag
Vad har du gjort? vaknat med baby, varit ute, en runda på Center Syd med Syster och nu Let's Dance!
Vad ska du göra nu? ? Ta några jordnötter och stoppa i munnen :P (Check)
Har du gjort något dåligt idag? Ätit godis?
Vad har du ätit idag? Frukost, Lunch, Middag och godis på de!
Har du duschat idag? Nej 8)
Är du trött nu? Ganska..
Vad händer i morgon? Skulle egentligen till Malmö med min faster.. Men hon är sjuk så jag har
ingen jäkla aning ..
Du varit i skolan idag? NEJ!

ANNAT:
Hur mår du just nu? Ganska bra.
Har du piercat dig? Inte idag ;) .
Är du hungrig nu? Nope, kränger jordnötter!
Vad är klockan nu just nu? 21:56
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? blogg.se, mylifeasjulia.blogg.se & ansiktsboken!

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast: Min älskling
Vem ringde du senast? Min Faster
Vem sms:a till dig senast? Kenny
Vem sms:a du till senast? Kenny ;)

FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? Hon sitter en och en halv meter från mig i en fåtölj.
Hur länge sen var det du träffa din farsa? Ligger i soffan en meter ifrån mig 8)

ÖVRIGT
Gillar du punk? Nej..
Har du sminkat dig idag? Nej , palla de ;)

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? Nej .
Vilket är ditt favoritband/artist? Svårt , jag vet inte :P
Vad gillar du för musik? Hiphop/RnB . Festmusik :D

KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? Jag tror det .
Har du fler än 3 jeans? Ja, men använder två par..
Har du fler än 5 tröjor? Ja, tror det .

SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? Ja
Använder du vax? Inte i håret 8)
Använder du ögonskugga? Bara till fest
Använder du kajal? Ibland till fest
Använder du hårspray? När jag orkar fixa håret ;)
Använder du volymspray? Nej, men volymtång
Använder du mousse? Aa, om jag lockar håret!
Använder du deodorant? Ja, varje dag !
Använder du skinspray? Nej?
Använder du parfym? Ja, oftast varje dag!
Använder du läppglans/läppstift? Nej, det har itne hänt på år och dar!
Använder du brunkräm? Nej, men FOUNDATION. Heter fan inte brunkräm 8)
Använder du rouge? Ja
Uppsatt hår eller hängande? Uppsatt, antingen hästsvans eller knut :)
Plattar/lockar du håret varje dag? Nej, palla de 8)
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? HAHAHAHA. Nej!

KÄRLEK
Är du kär just nu? Om jag är!
Har du kysst någon idag? Ja-a !
Har du ett förhållande? Ja-a!
Är du romantisk? Vet inte, fråga Kenny!
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? Haha, egentligen. Men det var typ läääängesen dom var tillsammans ;)
Vad hette din första flickvän/pojkvän? Kenny Nilsson
Hur länge höll det? Snart 7 månader, och längre ska det bli !
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Just nu trivs jag så jäkla bra i vårt förhållande och skulle
inte byta ut det mot något!
Har du varit tillsammans med två samtidigt? När jag var mini 8)
Vem sov du senast bredvid? Kenny, inatt !
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Vet inte.
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? Nej!
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Inte nu , men sen kanske!
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? Så länge det är rent, snyggt och killen trivs i det så gillar jag det !

Uppdatering om dagen kommer snart . Ska bara ta mig lite ork ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0