Inlägget som inte kom upp igår...


.. för att jag inte hann! Blev att jag fastnade framför Paradis Hotel DK, sen blev det till att laga middagen. handla godis och sen köra och handla det som inte fanns i Torp i Svalöv istället och samtidigt hämta min baby! Så där blev inte tid till ett inlägg till!

Det blev iallafall myskväll med Kenny igår, med filmen Taken och chips & dippa! Mumma! Vi hade mycket mysigt och filmen var mycket bra, så sjukt spännande!

Nu tänkte jag bjuda på några bilder på mig & Kenny från innan festen i fredags!







Nej, jag kan inte vara normal. Men jag ville ha en bild på hur jag såg ut!
Lackleggings, paljettväst och en vanlig lila långärmad tröja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0