Hej!



Allt bra med er? Själv går det lite upp och ner , mensvärk som kommer och går. Men jag ska inte klaga utan vara glad att den kommer varje månad .. Haha!

Gårkvällen spenderades hemma hos min Älskling med skräckfilmer, chips & dippa, godis och cola. Ja, vi är riktiga krängisar.. Haha! Såg två skräckfilmer gjorde vi, den först hette Pulse och var inte så jätteläskig, men den andra Shutter var hemsk. Den handlade om andar och spöken och sånt. Jag tror på såna "övernaturliga fenonem" så jag låg och grät när dom visade upp en massa bilder på människor med andar i bakgrunden. Den var riktigt hemsk faktiskt!!

Men bortsett från den äckliga filmen så hade vi det underbart mysigt och det var kärlek på hög nivå . Helt underbart var det, och vi är sjuka båda två .. Haha, låg och skratta åt såna cp-saker alla andra tyckt skulle vart äckligt.. Haha, menmen. Såna är vi ;) .

Dagen spenderades också hos Älskling. Massa mys idag med , och en massa pussandes. Du är världens bästa , Kenny! <3


Kom hem för typ två timmar sen och på den tiden har jag hunnit äta och sitta här, haha! Min syster har vällt ut alla min kläder från min garderob för att jag skulle få en anledning att städa den idag. Den ser ut som ett helvete ( eller ja, inte just nu då alla kläderna ligger på golvet .. ) . Ska sortera ut allt jag inte vill ha eller brukar använda. Känns inte så lönt att ha en massa kläder som jag endå inte använder.. Ååh, hatar min lilla garderob. Hoppas nu jag får plats med allt! Haha!


Har ni haft en bra dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0