9/1 -10



Så, nu har jag äntligen tid och lust för att skriva av mig lite om vad som hänt det senaste dagarna!

I onsdags var det sist jag bloggade om vad som händer i mitt liv, och då skulle jag hem till Kenny älskling och kolla skräckfilm. Det blev Texas Chainsaw Masacre och den var ganska äcklig! Massa mys och sov hos honom och var och myste hos Baby hela torsdagen också.

Torsdagkväll åkte vi sen hem till mig och myste massor! Älskar det, finns verkligen inget bättre! Så sov han här tills igår, då han åkte hem på morgonen :( ...

Så gårdagen bestod av en promenad och bara en massa chill. En runda till Center Syd med Jessica för jag skulle köpa min skor - trodde jag.. Men nej, då har dom bara kvar de i storlek 39 & 40... Så jag får antagligen åka till Familia på måndag om jag får någon med mig, och har dom inte dom där så har jag mitt sista hopp på Entré i Malmö... Håll tummarna för mig!! Let's Dance tittande igårkväll , och jag hejar på Elin Kling och Matte. Blev överraskad av Matte, trodde inte han kunde dansa så pass bra! HAHA!

Idag så skulle jag egentligen till Malmö med min Faster för att kolla tyg till min balklänning, men hon har gått och blivit sjuk så vi väntar med att kolla tyg tills nästa lördag istället! Mah, längtar verkligen till att få påbörja och se hur det artar sig! Min faster ska sy min balklänning, specialdesignat är min melodi . Wihoo ;D .
Så vad som händer idag vet jag inte.. Blir väl ut och gå en runda senare idag, rensa tankarna och skutta runt i takt till musiken i öronen.. Mahaha.

Vad händer ikväll? :)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag ska ärligt säga att jag också är väldigt impad!

Det trodde jag inte om honom. Jag håller tummarna för honom! :):):):):):):)

2010-01-09 @ 19:33:42
URL: http://soofajj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0