6/1 -10



Aaaj, jag har ont i magen. Det känns som mensvärk även om det är typ 3-4 dagar tills mensen kommer. Illamående är jag också. Kan man känna av det såhär några dagar innan? Det är inte roligt iaf.. Menmen, jag ska nog ta lite Alvedom sen och hoppas på att det går över!

Dagen har inte varit så händelserik vaknade vid elva och var ute och gick en runda i snön med mamma och Jessica. Var ganska skönt ute faktiskt, där vi pulsade fram i den djupa snön. Bra träning att gå i djup snö, man blir trött mycket fortare och tar mer på krafterna.
Efter det så har jag spelat Guitar Hero, är proffs på det nu ! Eller inte riktigt, men jag är på god väg! Har även varit ute och kört med pappa idag för att hämta Anton så jag fick öva på att köra i snö & is. Har inte vågat det men det var inte så farligt tyckte jag. Så länge men kör lungt och håller avstånd så går det fint. Halkade lite men äh. Haha !

Nu ska jag klara GH på "Medium"-nivån innan jag gör något vettigt av dagen. Måste vika min tvätt sen, duscha och fixa mig innan jag ska hem till Kenny för att mysa . Blir skräckfilm ikväll så jag ska ligga bakom honom och blunda! Haha! ;)

Hörs kanske senare eller något :) . Ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0