5/1 - 10


God kväll!

Nu har snön fallit igen och det är ju inte lite snö som kommit! Vaknade upp i morse och snön täckte allting när jag kikade ut genom fönstret. Vaknade upp lycklig och kär gjorde jag dock. Hade en väldigt mysig natt med en söt pojkvän som höll om mig hela natten. Stackaren hade nog lite ont i armen efter ett tag gissar jag på, haha.

Vi gick upp tidigt idag, redan lite i tio för jag var tvungen att åka från honom vid halv elva då jag skulle in till stan för att träffa Madde & Elin och jobba med projektarbetet! Vi har nu satt upp lappar i stan och hoppas på att få deltagare till våra danslektioner.. Men om ni läsare känner någon 30+ som vill ta danslektioner med oss i Helsingborg så hör av er! Vi behöver verkligen folk!
Någon som vet vad som händer om man misslyckas med sitt projektarbete?

Kvällen lär nog spenderas här, är väldigt sugen på att plocka fram mitt Guitar Hero men får se om jag pallar. Tror min bror har det på sitt rum, hoppas det annars har jag ingen aning om vart det är .. HAHA! Klockan tio ikväll är det dubbelavsnitt i Paradise Hotel och det hoppas jag verkligen att ni inte missar! Sjukt bra var det igår och jag hade damp på Stefan det äcklet !! Haha! Insatt? Nja, bara lite ;) .


Nej, nu ska jag faktiskt leta upp mitt GH spel! Vi höres senare kanske. Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0