4/1 -10

Hejhej!

Haha, kommer på mig själv med att skriva "-09" i varje rubrik och får alltid ändra. Jobbigt det här med årsskifte ! Dumt känns det också, liksom 10? Menmen.. Det är väl en vanesak .

Just nu sitter jag hemma hos Älskling helt ensam. Han är uppe och tränar och jag sitter typ här och ser glad ut, haha! Nej men nu hinner jag ju blogga lite och kollar rundor innan baby kommer tillbaka så slipper jag vara osocial sen! Positivt kanske!

Idag vaknade jag upp vid halv elva, med ett ryck och en kvart senare var jag ute och gick en promenad i snöovädret. Dock snöade det som fan så snöflingorna piskade i ansiktet så jag fick vända och gå en lite kortare runda.. Aja, jag var ute och gick det var det som var huvudsaken . Har ätit så mycket skit och druckit en massa sprit så nu får jag ta och röra på fläsket så det inte sätter sig där jag inte vill ha det, så som mage och lår. Dock börjar jag väl inte direkt gråta om det sätter sig på brösten istället , men den chansen är liten!
Vid ett tog jag bussen till Svalöv för att ta blodprov, eftersom jag slutade med mina mediciner för längesen. Nu är det såna här efterkontroller för att se så att värdet fortfarande är bra. Men det har det varit alla gånger så jag är inte direkt orolig! Gick hem till älsklingen efter det och här stannar jag resten av dagen och natten och myser! Underbart!


Ha det bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0