31/1 -10


God morgon!



Just nu sitter jag hemma hos min Älskling, precis ätit frukost och nu så tänkte jag bjuda på lite bilder från i fredagsmorse när jag och Kenny dampade lite , haha! Jag tänkte också skriva om fredagens utgång så håll i er!



Ja, varning på att bilderna på mig är hemska! HAHA
<
Men jag är så gullig att jag bjuder på mig själv! ;)



I fredagskväll så var det då dags för lite förfest och fix hemma hos Emmsan! Emma, Madde och jag hade sjukt roligt, då vi spelade kortspel som gick ut på att man skulle svara på en fråga som stod på ett kort och sen skulle de andra gissa vad man själv ansåg vara svaret (det var personliga frågor), till exempel vilken som var ens mest pinsammaste ögonblick, hur många gånger i veckan man onanerade, hur många man haft sex med och vilka sextalanger man hade. Med tanke på frågorna jag nämnt var det ett spel som passade oss! Mycket skratt och dricka blev det där innan det blev dags för utgång!
Jag nämnde att vi inte skulle slå klackarna i taket utan conversen men i sista stund ändrade jag mig så det blev utgång i hiiiigh heels! Mina 13 cm's från Scorett fick följa med! Första stopp blev Tapaz där det blev två tequilashots ( mums! ) och senare drog vi vidare till Harmony. Stället var fullt med rockers och emos och det spelades bara rockmusik så vi kände oss aningens felplacerade så efter drygt en timme med dampandes på en 40-åring så bestämde vi oss för att byta ställe.

Stinsen blev nästa stopp och där satt vi ett tag och flummade, träffade några från teaterklassen som vi hängde med, och även Olli! När Stinsens stängde vid ett så kände vi att vi inte fått ut så mycket av kvällen - vi ville ju dansa!

Därför så körde vi ett avslut på Crom där bästa musiken spelades och då blev det dans och partystämning i cirka en timme innan vi tyvärr var tvungna att ta sista bussen hem.. Väl hemma hos Emma däckade vi typ direkt i säng!

Nu, bilder. Men varning för väldigt onyktra bilder! hahah!



Jag körde röda läppar för typ första gången i mitt liv.
Hiss eller Diss?
Tröjan med silverkedjor på axlarna är min nya från HM. Dösnygg!



Nej , jag kan aldrig vara seriös på bilder! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0