3/1-10


God kväll!

Tänkte att ni kasnke ville ha en uppdatering om dagen och gårkvällen? Har jag rätt? Dock inga bilder sen igår tyvärr , så ni får nöja er med en massa text!

Mötte upp Emma & Madde igår på Knutpunkten och tillsammans tog vi oss först till Ängelholm och därefter bussen till Vejbystrand och hem till Lovisa, som dagen i ära blev hela 19 år! Grattis grattis! Där blev det lite förfest och så innan vi runt halv tolv tog bussen tillbaka till Ängelholm för utgång . Stället var sjukt litet och tråkigt och Emma, Madde och jag var alldeles för nyktra för att orka trängas där så vi åkte istället in till Helsingborg för utgång där! Madde åkte tråkigt nog hem för hon mådde inte så bra men jag och Emma gick in på Dickens för att träffa en killkompis till Emma. Han bjöd henne på inträdet så Emma betalade halva mitt. Väl där inne så bjöd killen oss på varsin shot (Tequila Rose är sjukt äckligt, drick aldrig det) och varsin cider.

Jag och Emma ville egentligen sjunga karaoke, men nej då var det fullbokat (inte så konstigt iomed att vi kom runt halv två-två typ) . Så vi fick dansa istället. Sjukt mysigt var det också, med mysiga soffor som man har typ i resturanger. Gillades! Det spelades gammal musik (kanske med tanke på att de flesta där inne var 30plussar, hahah )  men det var bara skoj, eftersom man endå kände igen dom! Vi fick några äckel efter oss som vi dock skakade bort! Haha! Emmas killkompis vill bjuda oss på drinkar, och jag asgarvar när Emma kommer in med åtta drinkar. Killen tänkte fylla oss! Jag tog dock bara några klunkar , Redbull-Vodka är inte gott! Hahaha, drinkarna tog verkligen inte slut och ja, när Dickens stängde hade han väl fem drinkar kvar... typ 400-500 spänn rätt i havet.. Jag hade mycket hellre fått 200 spänn av honom 8) HAHAH!

Aja, kvällen avslutades vid tre när stället stängde, Olli som var vår fylletaxi ikväll (vilket var underbart snällt) körde oss först till Donken där det inhandlades fyllemat! Två cheeseburgade vid halv fyra på morgonen är underbart gott! Hemma hos Emma vi fyra då vi snackade ett tag och sedan däckade !

Vaknade halv ett i morse (eller eftermiddags? ) och en halvtimme senare satt jag på bussen till knutan för att ta mig hem. Dagen har senare spenderats väldigt lugnt. Jag är väldigt trött! Haha!

Men vi hade en trevlig kväll igår iallafall! Och kedjan på axlen fick sitta på hela kvällen. Var ganska snyggt faktiskt! He he :D
Hade du en bra kväll igår? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0