29/1 -10


God morgon!

Min älskling åkte tyvärr hem för drygt en halvtimme sen så nu sitter man här själv i soffan. Tråkigt, men jag hade en mysig morgon! Småtvingade min baby att skolka skolan idag, han hade bara en lektion, så vi hade en underbar sovmorgon! Nej, jag skolkade inte utan jag är ju ledig! Haha. Så en massa mysandes och pussandes blev det både igårkväll och imorse! Gillas! Dock var det inte lika kul att han åkte hem.. :( .

Eftermiddagen kommer nog spenderas ganska lungt, blir att duscha och packa lite för ikväll ska jag hem till Emmsi! Blir fix och förfest hemma hos henne med Emma och Madde. Senare på kvällen träffar vi lite fler människor och så blir det utgång på Harmony där några band spelar. Blir rockmusik så det är väl inte världens bästa musik att dansa till men jag hoppas på lite mer festmusik senare på kvällen! Eftersom det blir mer chillfest så slår vi inte klackarna i taket utan conversen! Haha!

Jag kommer kanske inte blogga mer idag, men imorgon bjuds det nog på lite bilder från kvällen! Ha en bra fredagskväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0