27/1 -10


  Hej!

Skulle bloggat för några timmar sen, men då dampade bloggen så jag hoppas det fungerar nu annars blir jag aningens irriterad!!

  Är ju som sagt ledig idag men fast jag var ledig vaknade jag vid nio.. Sov endå tio timmar vilket var mycket underbart! Chillade bort hela morgonen i soffan tittandes på Paradise Hotel Danmark vilket är mycket bättre än det svenska. Mycket fler intriger och grejer som händer. Mycket mer sex , hahah! Men jag älskar det, tycker det är kul när folk litar blint på varandra och sen så bara kastas de ut ur tävlingen med huvudet före. Mahah! 

  Efter det har jag pluggat lite, men nu orkar jag inte mer.. Ska ha läst ut en bok tills nästa vecka (på måndagen tror jag?) och jag har drygt 250 sidor kvar.. Ovanpå det så ska jag också skriva läsloggar om vad jag har läst.. Jippie! Nej, men det ska väl gå. Får läsa lite mer senare idag och sen har jag ju tre dagar till på mig. Långhelg you know ;) .

  Nu ska jag vila lite till framför tv:n (för det har jag ju inte alls gjort hela dagen) och sen så ska jag väl läsa lite till. Ikväll kommer världens bästa pojkvän, och jag längtar! Saknat honom massor!

  Hoppas att alla har en bra torsdag :) .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0