26/1 -10


Chill dag! Mysig morgon i Älsklingens säng, dock helt själv vilket inte var lika omtyckt. Men jag gav honom en söt lapp med några gulliga ord på som jag hoppas han gillade! Religionsslektion där jag letade upp lite fakta, slutade och sen ner till Malmö och tandläkaren som inte alls lyssnar på vad jag har att säga.. Men här där jag får säga vad jag vill kan jag säga: Får jag inte ut den innan den 27e maj så drar jag ut den ut flabben på mig! Tack o hej säger vi där!

Så har min dag sett ut och det lär inte hända mer speciellt mer än att kika på Paradise Hotel på sexan vid tio!


Förbereder mig också för morgondagen som är sista dagen i skolan. Torsdag och Fredag har jag inställda lektioner hela dagarna vilket innebär ingen skola och ledighet! Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0