25/1 -10


God kväller!



Jag har precis kommit hem till min älskling men han är och äter så jag tog mig friheten att blogga! Hur är det med alla idag? Själv så är det bra, men jag har fortfarande sjukligt ont i ryggen.. Ondare sen jag dansade tre timmar idag.. Blää, hatar det. Vill ju inte behöva ta en massa tabletter och knarka för att jag inte ska ha ont.. Kan det bara inte gå över snart???


Dagen har varit lugn idag, började i morse med tre timmars dans och efter det en svenskalektion där vi fick reda på att vi ska skriva en rapport om något inom religion/livsåskådning (bara för att vi har samma lärare i svenska och religion så sätter hon så vi jobbar inom båda ämnena samtidigt så vi inte får så mycket vid sidan om .. ) . Jag ska jobba om typ Vodoo och svart magi/förbannelser inom olika religioner. Tycker det är ganska så fett eftersom jag tror på andar och sånt :P .

Annars har dagen varit allmänt förvirrande, håll på att hoppa av på fel hållplats på bussen idag. Tur nog så berättade Sofie att jag skulle åka en bit till ... Haha. Allt annat folk gick ju av där så jag tog för givet att jag också skulle hoppa av... Så kan det gå! Ett gott skratt fick Sofie sig i alla fall! Sen gjorde jag typ fel på danserna hela tiden, klabbade och tappade balansen hit och dit. Sen glömde jag att jag skulle ha följe med Sofie ner till knutan, men ja, jag gick ner utan henne.. Duktigt Jénny!



Nu ska jag vänta på att världens bästa ska äta klart så jag kan pussa lite på honom! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0