24/1 -10


Godkväll!

Här sitter jag nu nyduschad i pojkvännens mysiga tröja och tänkte summera dagen! Började i morse med att jag vaknade upp bredvid världens bästa! Låg och mös bort i stort sett hela morgonen, vilket var underbart. Romantiskt! Vid tolv tvingades Kenny dock åka hem för att jag skulle till Helsingborg med mamma och pappa för att hålla i den andra danslektionen på vårt projektarbete!

Danslektionen gick bra och nu är vi klara med dans nummer ett på två gånger. One ready, three more to go! Men dom är duktiga, våra "elever". Det kommer bli kul sen att se det slutgiltiga, hur vår föreställning kommer att bli. Dansen gav mig dock ännu mer ont i ryggen och jag sitter här stel som ett as med en ömmande rygg. Funderar på att knarka lite alvedon för att lindra så att jag åtminstonde kan sova inatt utan att vakna.. Har inte gjort det sen jag skadade mig eller vad det nu är som har hänt.. Mamma tror jag har sträckt mig vilket jag väl kan ha, men när jag typ sträckt låren så försvinner det efter några få dagar.. Det gör ont som fan iallafall. Går att härda ut sittandes men ståendes och gåendes är det just nu jobbigt.. Men jag ska väl inte klaga mer , jag lever ju?

Kvällen har spenderats framför datorn och tvn, är för lat för att hitta på något annat! Men det har varit skönt och nu så stannar jag med datorn i sängen till jag tänkte gå och lägga mig vilket är väl snart kasnke. Ska upp tidigt imorgon och imorgon börjar det nya schemat. Tragiskt nog är mina sköna måndagar utbytta mot lite mindre sköna! Slutade halv tolv hela förra terminen och nu blir det vid två. Inte för att det är så värst länge men jag gillade halv tolv bättre!

Nu ska jag sluta pladdra här och sitta och tråka lite.. Vad har ni gjort i helgen? :D

Puss & Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0