23/1 -10



  Hej på er!

 Nu är jag hemkommen för drygt en timme sen, spenderat natten och morgonen hemma hos baby! Vi var ju på lokalfest i Svalöv igår så då sov jag där! Mycket mysigt! 

  Sist jag bloggade igår så skulle ju Kenny komma hem till mig, och det gjorde han. vi åt lite frukost framför tv:n och myste en massa innan vi tog modet till oss och jag klippte håret på honom. Blev det inte bra så hotade han med att jag var tvungen att raka av det (och jag gillar inte det för jag tycker att killar SKA ha hår på huvudet...) . Men jag slapp raka bort det . Alltså blev resultatet bra! Känner mig helt stolt som för första gången lyckats klippa håret på någon och det blev bra! I o för sig så lär man sig efter att ha gått till frisören i en massa år! Blev ju inte så jättemycket skillnad mer än att det blev lite kortare och inte lika slitet! Stolt över min insats!

 
Efter min lyckade klippning blev det lite dusch, fix och ännu mer mys innan det var dags att bege sig till Svalöv! Har lite fina bilder på oss från innan vi stack, men sitter vid fel dator så jag kan inte lägga in dom än. Men det kommer senare idag! Han är söt , min älskling!

  Lokalfesten var inte så jätterolig, hade ganska ont i ryggen så jag orkade inte upp och dansa så mycket . Dock får jag väl egentligen skylle mig själv med ryggvärken eftersom jag valde att gå i mina 13cm's. Men är det fest, så är det! Så vi var hemma ganska tidigt, av lite olika anledningar... He he...

  Vaknade vid tio imorse av att min underbara pojkvän pussar på mig och visar att han gjort frukost på sängen (som dock åts på soffan) med rostade mackor med oboy! Sött och romantiskt gjort av honom! Mycket uppskattat också! Lite morgonmys och filmhyrande så åkte jag hem vid två och här hemma har jag inte hunnit göra så mycket. Städat mitt rum och snart så ska jag börja fixa maten för att mamma och pappa är på bio! 
  
  Men först, ett avsnitt av danska Paradise Hotel tror jag! :D . Bloggar senare ikväll med kvällens planer och schnygga bilder från igår !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0