21/1 -10



Nu tar jag långhelg! Skolveckan är över för min del då jag ha studiedag imorgon vilket är underbart, sovmorgon, chill och har tid att fixa mig inför festen under hela dagen! Lovely! Plus att jag får många timmar med min älskling!

De senaste dagarna har jag spenderat i skolan och kvällarna hos min älskling! Vi hade ju sju månader i tisdags vilket vi firade med lite mys ! Dock hände en ganska pinsam grej.. Hehehe.. Det  har varit bra dagar och det är med ett leende på läpparna som jag tar helg!

Har egentligen inget vettigt att skriva idag, men kan berätta att jag fick MVG för dansen som ligger i förra inlägget ;) . WIHOO! Dock bara VG i betygen för kursen. Men jag ska inte klaga!

Så, nu vet ni att jag lever så nu ska jag fortsätta kränga godis hämta ett glas vatten och bara ta det lugnt. Underbart! Vad ska ni hitta på ikväll? :)

Kommentarer
Postat av: Älski

det har varit underbart älskling (: Jag ska prata i telefon me dig ikväll :) <3

2010-01-21 @ 20:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0