2/1-10


Hej!

Idag har jag och min Älski varit tre dagar i rad och det har varit så underbart mysigt! Igår var jag ju hemma hos honom efter att jag åkt hem till honom efter nyårsfesten. Eller ja, vi åkte ju såklart hem tilsammans! Så igår blev det mys, youtube-tittande med hans lillasyster innan jag åkte hem till mig vid sex och Kenny kom hit två timmar efter <3. Då blev det filmtittande, och jag såg Dirty Dancing för första gången! Jag vet att jag är seg men filmen var sjukt bra!

Idag har vi typ bara legat i min säng och i soffan framför tvn. Vi är lata , hah! Nu har min Baby dock åkt hem vilket är mycket tråkigt men ikväll väntar födelsedagsfirande för Lovisa! Först lite förfest hos henne och sen utgång i Ängelholm! Ska bli skoj men ikväll tar jag det lungt. Nyår var det all in, idag så har jag inte så mycket dricka ;) . Har lite vin sen nyår så det räcker till typ två glas kanske! Haha, men man kan ju alltid hoppas på att där finns någon snällis som bjuder lite på en. haha! ;)

Såhär ska jag se ut ikväll!



Paljettväst, vanligt vitt linne som jag satt fast en kedja i över axeln och så lackleggings på benen.
På fötterna blir det antagligen Converse, kommer inte palla klackar..

Haha, så tjock jag ser ut på den bilden.. Kolla magen :O


Hoppas ni får en bra kväll, det tänker jag ha! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0