19/1 - 10



  God morgon!

 
Här sitter jag i skolan och tar mig lite tid att blogga! Precis gjort prov och det gick mycket bra! Emma skrev av oss så vi är ganska säkrade VG tror jag ;) . Haha.

  Hann inte blogga igår, jag var först upptagen med skolan, sen så pluggade jag lite innan jag tillbringade kvällen åt att sy om en tröja som jag köpte igår. Den var sjukt fin men såklart fanns den inte i min storlek så jag köpte den aningens för stor för att sy om den. Dock så kluddade symaskinen så jag satt och gjorde allt för hand. Duktigt av mig och det var ganska kul. Insåg i slutet att jag råkat göra lite fel så det får jag rätta till senare idag om jag hinner eller imorgon.

  Idag blir det först skola, nu blir det att sova en runda under Nutida konsten, sen blir det dans me d Sofi och efter det egen danslektion för vi inte har någon lärare och då ska vi jobba med vår egen dans. Skoj! Blir även lite träning till solot innan jag tar tåget hem! Soloredovisning imorgon ju! Tänk att stå själv på scen, ååh vad jag är nervös! Det känns i magen!

  Ikväll ska jag hem till min Älskling och fira våra 7 månader tillsammans! Helt underbart!


 Nej. Nu ska jag avsluta här! Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0