17/1 - 10



Liten snabb update här om dagen kanske vore något, eller vad säger ni?

Morgonen började med mys hemma hos min älskliing, efter att ha sovit dåligt i natt så var jag ganska trött men Kenny får mig alltid på underbart bra humör ! Så mys och pussandes blev det innan mamma & pappa kom och hämtade mig lite efter tolv då vi fortsatte till Helsingborg. Idag var det en stor dag för vårt projektarbete började på riktigt nu!

Så, danslektionerna drog igång med cirka 7 stycken glada 30plussare som ville vara med och dansa med oss! Visst att stegen var lite svårare för vissa men det var kul! Pigga och glada på att lära i alla fall och det är ett plus! Sjukt skoj!

Kom hem vid halv fyra och efter det har jag inte gjort så mycket. Har suttit här vid datorn , pluggat lite och nu så ska jag snart lägga mig och sova för som jag nämnde innan så sov jag inte så mycket så jag är ordentligt trött. Plus att jag inte brukar dansa på söndagar så det var lite extra träning som också gjort mig trött antagligen ! Men äh, så ska de va! Lite trötthet och muskelvärk har ingen dött av!

Imorgon blir det kort dag i skolan, sen ska jag nog ner om en runda på stan och leta lite smycken innan jag beger mig hemåt! Är nog hemma vid ett eller något, underbart! Sista måndagen nu som är kort, sorgligt.. Nästa vecka (alltså vecka 4) börjar vi med nytt schema och då får vi in lektioner på eftermiddagen. Jippie.. Nä.


Aja, jag hoppas dock på att alla som läser haft en bra helg! För det har jag ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0