16/1 - 10

Det var ett tag sen jag uppdaterade, har inte riktigt haft tid men nu så blir det uppdates med bilder och en videoblogg gjord av självaste Sofie Jönsson! Applåder till henne och ursäkta mitt skumma beteende i videon, inte lätt att vara allmänt störd!


Igår så var det först skolan, sjukt trött ont i kroppen men jag mådde iallafall bättre än vad jag gjorde i torsdags. Trodde inte riktigt att jag skulle reagera så kraftigt som jag gjorde än utan att det inte skulle komma förrän först längre fram. Men aja, jag bryter inte ihop nu iallafall när någon nämner det...

Som sagt, skolan med modern dans som jag tyckte gick skitdåligt eftersom jag hade träningsvärk men efter lektionen kom min lärare fram till mig och sa att jag tänkt på de grejer de gick igenom innan lovet och att jag var duktig. Något chockad blev jag! Efter det fortsatte dagen med danshistoria, lunch och projektarbete innan jag slutade vid två och tog tillsammans med Sofie tåget ner till Lund! Där så gick vi först i lite affärer och jag köpte mig en mössa vilket var mycket välbehövligt (dock hittade jag inte några solglasögon... ) En stund senare kom även Pernilla vilket var trevligt!

Blev lite mer rundor i stan, och mat på Donken ! Nu tänkte jag bjuda på lite fina bilder från Donken och Sofies fina videoblogg ;)

Sofies nacho-något :P

Pernilla :)

Min leksak, Theodore :D

Han lät när man satt på honom ;)




Hehehehe :D



Original Video - More videos at TinyPic>

Efter att Sofie och Pernilla dumpat mig på Lunds Central tog jag tåget hem och mötte upp min älskade pojkvän som skulle följa med mig hem och mysa en massa! Vi hade det sjukt underbart! Jag har nog världens mysigaste pojkvän! Vi vaknade av klockan i morse vid nio  , jag skulle iväg vid tio med min faster till Malmö (Svågertorp för att vara exakt) för att köpa tyg till min balklänning och vi hittade ett jättefint rosa tyg. Maaah, jag kommer se ut som en prinsessa (A) . Hihi.. En runda inom nya Ikea gjorde vi också och det var sjukt stort med en sjukt massa grejer. Hitta så mycket fina grejer att jag bara längtar till att flytta hemifrån nu och få inreda!

Senare idag så kom mormor & morfar och fikade , efter det satt jag och dampade på min dator som inte ville bränna en skiva till mitt projektarbete..... Men efter typ en och en halv timme fungerade det äntligen , efter femhundraelva damputbrott där jag nästan grät av ilska. Haha. För att glädja mig tyckte mamma att det var bäst att vi beställde hem mina studentskor, så de kommer i början på nästa vecka! Lovely! :D

Just nu sitter jag hemma hos min Baby , saknade honom så mycket att jag åkte hit (A) . Ikväll så ska vi mysa ännu mer än igår och det kommer bli u-n-d-e-r-b-a-r-t!! Love you baby  <3


Nu ska jag avsluta här och vara social med min baby :D . Hoppas ni har en bra lördagkväll :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0