13/1 - 10



God kväll!

Allt bra med er? Själv är med mycket bra frånsett en trötthet som inte tillhör denna värld. Men så kan de gå med en pojkvän som väcker en mitt i natten för att han inte kan sova, vilket leder till att jag inte kan sova och blir övertrött. Sen när jag väl kan sova drömmer jag mardrömmar om skräckfilmen vi såg ! Haha. Tuff natt ;) . Efter typ 4-5 timmars sömn var det inte roligt när klockan ringde vid sex och jag kan garantera att mitt humör var dåligt. Haha, menmen. Upp kom jag och till skolan kom jag också!

Väl i skolan börjades det med en religionslektion där vi skulle göra en inlämningsuppgift. Fråga 4 var skitsvår så vi hann inte klart (Jag och Emma) så istället för att få sovmorgon nästa onsdag får vi fortsätta då. Men äh, vi klarar nog oss .. Hahah.. Iofs hade inte en sovmorgon varit fel.. Menmen.
Fortsatte med dans med Anja som var skitsvår. Hennes uppvärmningar dödar musklerna och är sjukt svåra rent tekniskt.. Blääh. Kommer bli en lika jävla helvetestermin som förra terminen på hennes lektioner.. Lunch efter det med äckelfisk :( .

Sen jobbade vi med våra danssolo då det blev ändringar i sista minuten. Samra kommer inte göra mitt solo längre utan Madde ska göra det istället, vilket jag är mycket nöjd med! Med mitt och Emmas går det underbart förutom att fransarna i klänningen fastnar i jeansknapparna och i dragkedjan ! Haha! Men det sätter jag imorgon! Vi har uppvisning för de andra danseleverna nästa onsdag och det ska bli skoj!


Nu ikväll har jag inte gjort så mycket mer än ätit popcorn och skrivit på mitt danshistoriearbete. Nu har jag skrivit det mesta av uppsatsen och har bara de personliga åsikterna vilket jag tycker är enklast då det bara är att babbla på om ingenting och hoppas man hittar de som ger en bra betyg :P . Är nöjd med min berättelse om balettskorna iaf! Haha. Nu blir det till att chilla och varva ner för att lägga mig tidigt idag. Tror jag behöver det. Hoppas på inga mardrömmar om dockor ( se inte Dead Silence) inatt ! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0