12/1 -10

Hejhej!

Allt bra med er? Själv så är det bättre idag, huvudvärken är i stort sett borta . Hade lite innan idag men efter en ipren så gick det över! Än så länge iallafall.

Just nu sitter jag hemma hos Kenny och tar det lite lugnt. Han har annat för sig så jag får sitta här så länge och blogga och kolla runt lite ! Haha..

Skolan idag gick bra , damputbrott på läraren på Nutida Konst dock.. Kan han inte fatta att alla inte kan hänga med i det tempot han gick igenom instuderingsfrågorna till provet.. Störd i huvudet och jag fick sinne på honom ... Haha, så.. Undra om det är okej att man skyller på honom att man inte klarar provet? Skämt åsido, för väl få ett g så jag slipper få en massa rester .. Haha! Nästa nutida konst lektionen gick bättre, vi satt och spelade mobilspel hela lektionen.. Hahaha. Läraren sa till oss men vi låtsades inte höra så han brydde sig inte. Roffe är snäll han!

Efter lunch hade vi två danslektioner, på den första så gjorde vi klart vår egna dans.. Den känns ganska dålig och fjantig i refrängen.. Hahah, men jag pallar inte bry mig. Liksom, det är inte kul att vara seriös till låten Sexy Bitch, för då hade det blivit en massa shake... Så vi tjejer ska vara killar och killen i gruppen ska vara tjej.. HAHHA. Det kan bli en upplevelse  ;) .

På den andra lektionen påbörjade vi vår egna dans, där vi har en mixning med låtarna I want to break free-School's out & Celebration ( med Madonna och Akon). Vi har tema Student som handlar om ett gäng studenter som då ska ta studenten! Hahaha.  Hälften ska vara nördar/töntar och jag anmälde mig frivilligt till nörd/tönt.  Mitt inre jag? ;)
Aja, nu ska jag avsluta här och vänta på att baby ska bli klar så han kan komma hit och mysa med mig ! Paradise Hotel ikväll, missa inte! Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0