11/1-10



Ajajajaj säger mitt huvud! Fetaste huvudvärken , känns som om huvudet ska sprängas , som om någon sitter och hamrar inifrån. Som om något trycker på mina ögon. Ja, det gör ont. Blir väl tragiskt nog inget Paradise Hotel för mig. Får nog sova bort huvudvärken istället! Men bättre det så jag inte har kvar den till imorgon för då blir inte skolan rolig!

Första skoldagen idag och jag måste säga att det var en skön start. Dock var det inte roligt att gå upp klockan sex imorse och jag kan meddela att jag var inte pigg! Men upp kom jag och iväg till skolan vid sju . Hade två danslektioner idag och det känns i kroppen, helt slut och benen kändes som spagetti ett tag. Sjukt trött blev jag också men det är det värt. Nu jävlar ska jag bli av med det jag antagligen gått upp över lovet. Man ser det på min mage ... Inte roligt..

Slutade halv tolv och tog bussen ut till Familia. Efter lite missförstånd och så mötte jag också upp min älskling som var så söt och följde med mig! Skulle handla mina fina skor jag hittat men såklart fanns de inte i min storlek.. Butiksbiträdet kollade i sin dator om de fanns i Malmö på Entré men icke, fanns typ bara min storlek uppe i Stockholm.. Typiskt! Aja, gick några varv där inne, men där fanns inte MQ som jag ville till så det blev en snabbis på Väla också där jag handlade ett linne med lite puff i axlarna. Snyggt! Halva priset också, vilket verkligen gillas! Heheh, lite skratt och hemligheter gjordes också ;) . Hehehe ..
Ett varv in på IKEA också , där jag köpte mycket goda chips. Bussen hem sen och jag var hemma igen vid fem, efter mycket pussandes på bussen med baby - ville inte släppa av honom ..

Nu sitter jag bara här och funderar fan på att lägga mig snart. Mår sjukt dåligt.. Ajajaj, kul om jag skulle börja skolstarten med att vara sjuk? Haha, hade varit lyckat!

Hoppas att ni haft en bra dag i skolan/hemma/på jobbet! Tänkte avrunda här. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0