100101

God morgon!

Nu är jag vaken efter en galen nyårsafton! Sitter hemma hos min Älskling och han typ städar nu, så jag får ta och uppdatera lite under tiden så ni vet att jag överlevde övergången mellan 09 och 10 ;) .

Igår kom Kenny hem till mig på eftermiddagen så duschade och fixade vi oss så att vi blev mycket fina . Middag med familjen sen - tre rätters som var mycket gott! Sjuk mätt blev man i alla fall! Efter det så körde mamma oss, Peder & Brobeck ut till Stenestad där Hoffmann stod för festen! Blev ganska mycket dricka för min del , haha. Och ni ska se mina blåmärken på knät, hahhahaha! Lägger ut en bild sen så ni får se. Bilder från kvällen kommer också senare, när jag tvingat Kajsa att skicka några eftersom det var hon som stod för paparazzi-bilderna ;) .

En mycket rolig kväll var det som sedan avslutades hemma hos min Baby ! Mysigt mysigt.. Just nu känner jag mig inte allt för fräsch dock .. haha. Men som sagt, bilder kommer när jag fått tag i dom! :D

Hade ni en bra nyårsafton? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0